środa, 2 października 2013

OD TEGO POWINIENEŚ ZACZĄĆ…

Witaj,
Jeśli działasz lub zamierzasz działać w biznesie sieciowym, zdecydowanie od tego powinieneś zacząć…
Widzisz, aby odnieść sukces w networkmarketingu, trzeba myśleć w odpowiedni sposób, nie wystarczy „wejść” w biznes i pomyśleć : „jakoś to będzie”…
Oprócz tego, wiele osób pyta mnie jak „zachęcić” nową osobę do biznesu MLM…tu masz właśnie to narzędzie…wyślij ten wywiad każdemu, kogo chcesz zaprosić do współpracy, a błyskawicznie dowiesz się, czy dana osoba „nadaje” się do tego rodzaju biznesu…
Obejrzyj ten wywiad i odpowiedz sobie na pytanie, czy na pewno robisz właściwy biznes?
Czy to jest to, czego pragniesz?
Ja już od ponad 4 lat działam w biznesie sieciowym ale kiedy słucham, oglądam takie autorytety jak Zbyszek Rek – Podwójny Diament w Amwayu…widzę jak wiele mi jeszcze brakuje…
dostrzegam moje „braki w myśleniu”…a jak jest u Ciebie?
Koniecznie zostaw swój komentarz
Pozdrawiam Cię serdecznie
Marcin Oniszczuk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz